Gem dette til senere.

 

*
Send til mail!

Mange tak

Support

Vi er klar til at hjælpe dig med vejledning, teknisk support eller undervisning.

Brug for hjælp?

Vi er klar til at hjælpe dig med vejledning, teknisk support, undervisning eller andre udfordringer i forbindelse med anvendelsen af digitale løsninger fra KPS og Dafolo.

Telefon: 9620 6667
E-mail: support@dafolo.dk
Mandag - torsdag 08.00-16.00
Fredag 08.00-14.00

Hvis du ønsker at følge op på en igangværende sag, kan du hjælpe os ved at give os det HLP-nummer, du fik i forbindelse med oprettelse af sagen.

Åben alle

Fjernsupport

I nogle tilfælde kan det være en fordel at løse din udfordring ved at vi får adgang til at se din skærm. Vi anvender den anerkendte platform TeamViewer til fjernsupport. Adgangen er kodebeskyttet, og vi har kun adgang, så længe TeamViewer-programmet kører på din lokale maskine. Der installeres ikke nogle permanente filer på din PC.

Start fjernsupport

Sådan gør du
Klik på "Start fjernsupport"-ikonet oven for at hente programmet. Du bliver spurgt, om du vil køre, hente eller annullere.  Vælg "KØR". Du vil muligvis også blive spurgt, om du vil tillade at programmet etablerer forbindelse til Internettet (firewall). Dette skal du acceptere.

Når du har installeret TeamViewer, oplyser du dit ID, hvorefter vi har adgang til at se din skærm. Vi kan altså ikke overtage din computer uden din forudgående accept.

Guides med hjælp til selvhjælp

Langt de fleste af vores kunder og brugere oplever de samme udfordringer. Derfor har vi lavet denne side, hvor vi forsøger at gøre problemløsningen langt hurtigere.

Vi anbefaler, at vores kunder bruger disse guides og evt. henviser deres brugere til siden her. I de tilfælde, hvor det ikke er nok, så sidder Dafolo Support selvfølgelig klar til at hjælpe.

herunder vises links til tekstsider. De viste eksempler er ikke statiske. De slettes efterhånden, som info forældes og nye links/tekstsider sættes ind:

Hvid skærm eller -Please wait- ved åbning af blanket (Forsidefejl/Forklædefejl)

Mac (Safari) blokkerer for Acrobat Reader eller borgeronline

Problemer med at tilgå blanket/underskrive eller blanketten åbnes i separat vindue

NemID "Pseudonym" som brugernavn

Vil du vide mere?

Hvad har du på hjertet?

 

 

*
*
*
*
Send!

Vi vender tilbage med et svar så hurtigt, vi kan!

Mange tak for din besked.