Gem dette til senere.

 

*
Send til mail!

Mange tak

RECEPTION

Bogreception ”Vi tror ikke – Vi undersøger”

21. november, 2019
København

Vi tror ikke – Vi undersøger
Hvordan systematisk refleksion driver fragligehden frem

Kom og få et fagligt skud vitaminer! Vi inviterer til fagligt oplæg og reception i anledning af bogen Vi tror ikke – vi undersøger. Mød forfattere og bidragydere, og få mulighed for at netværke med fagligt ligesindede.

TID: Torsdag den 21. november 2019 kl. 15.00-17.00

STED: Forlaget Dafolo, Havnegade 39, 1058 København K. 

Bogen Vi tror ikke – vi undersøger sætter spot på fagprofessionelles faglighed og dømmekraft som nødvendig forudsætning for kvalitet i velfærden. Styringsparadigmet må udfordres for at give plads og rum til, at professionel faglighed kan udfoldes og udvikles, hvor professionerne samtidig tager ansvar for netop at definere og italesætte fagligheden. Nicolaj Ejler og Gitte Riis Hansen kalder i bogen på systematisk faglig refleksionskultur som et centralt element i en fornyet professionel faglig legitimitet. Vi må ikke bare tro og synes. Vi skal undersøge egen praksis med systematik, faglig ydmyghed og nysgerrighed og understøttet af data.

I bogen leverer praktikere og faglige ledere fra ni organisationer spændende og inspirerende eksempler på, hvordan de har gode erfaringer med undersøgende metoder og refleksive tilgange i egen praksis. De ni cases er fra skoler, dagtilbud, bosteder, handicapinstitutioner og behandlingsindsatser i København, Gribskov, Gladsaxe, Vordingborg, Herlev, Slagelse samt Aarhus og ti andre midtjyske kommuner i indsatser for familier med misbrug.

Tilmelding

Arrangementet er GRATIS, men kræver tilmelding. 

Tilmelding på www.dafolo.dk/arrangementer inden den 18. november 2019.
Spørgsmål til arrangementet rettes til  Dafolo forlag på forlag@dafolo.dk 

.
Vi glæder os til at se jer!
Dafolo Forlag

Link til indbydelse til print. 

Hvad har du på hjerte?

 

 

*
*
*
*
Send!

Vi vender tilbage med et svar så hurtigt, vi kan!

Mange tak for din besked.