SKI 02.14-aftalen gør det muligt for alle organisationer i den offentlige sektor at købe it-rådgivning og indhente tilbud på udviklingsopgaver uden at skulle gennemføre et omfattende EU-udbud.
02.14-aftalen giver mulighed for at købe konsulenttimer med udgangspunkt i organisationens egne krav til de kompetencer, der ønskes anskaffet. Rammeaftalen giver desuden mulighed for at anskaffe teknologi- og sektor/domæne-specifikke kompetencer. I begge tilfælde evalueres tilbuddet på konkrete CV’er og de tilbudte kompetencer, som er med til at sikre, at tilbuddet skræddersyes til jeres specifikke behov.
Stærke it- og rådgivningskompetencer
Vores it-konsulenthus består af mere end 30 kompetente og engagerede kollegaer med dyb indsigt i integrationer på tværs af platforme, applikationer, formater og databaser og med særligt domænekendskab til den offentlige sektor. I en årrække har vi hjulpet offentlige organisationer med at sikre, at data kan flyde sømløst til og fra organisationen ad ønskede kanaler med udnyttelse af muligheden for databerigelser og ønsket forretningslogik undervejs. Vores spidskompetencer omfatter:
Integration til fælleskommunale løsninger
Udvikling af integration til SAPA og Borgeroverblikket via integrationer til Sags- og DokumentIndekset (Sags- og Partsoverblik), Fordelingskomponenten (herunder med mulighed for at aflevere dokumenter til DUBU, KSD, KY m.fl) og fælleskomponenterne Organisation og Klassifikation.
Integration til autoritative data
Indgående kendskab til brugen af services på Serviceplatformen, Datafordeleren, DAWA m.fl. og viden om opsætning og idriftsættelse af nye integrationer, når der er behov for opdateret data på personer, familier, virksomheder, adresser, ejendomme og matrikler.
Integration til Digital Post og selvbetjeningsløsninger
Automatisering og gevinstrealisering gennem integrationer, der udnytter Memo-formatet og erfaringer med Office365-integrationer, hvor vi kan sikre integrationer til Outlook, Teams, OneDrive m.m.
Udarbejdelse af arkivafleveringer
Vi er på Rigsarkivets liste over godkendte leverandører af arkiveringsversioner og har i mere end 10 år hjulpet rigtig mange offentlige myndigheder med udarbejdelse af arkivafleveringer, og derfor har vi også en solid erfaring med aflevering af mange forskellige systemer. Vi har et fast team af kompetente projektledere og konsulenter med flere års erfaring i konvertering og strukturering af data og dokumenter. Vores konsulenter gennemfører kvalitetstest (ADA)og udarbejder arkiveringsversioner, der sendes til godkendelse hos arkivmyndigheden. Vælger I at købe konsulentydelser på SKI 02.14, slipper I for at holde styr på delopgaver, deadlines og overholdelse af Arkivloven i forbindelse med afleveringsopgaver. Vil du vide mere om arkivaflevering? Du kan blive klogere på processen her.
Vi står altid klar til en dialog om de ydelser, der kan købes på SKI 02.14 og en introduktion til kompetencerne i vores it-konsulenthus.
Hvordan anvendes SKI 02.14?
I det dynamiske indkøbssystem sammensætter I selv organisationens indkøb ud fra behovet for specifikke konsulentkompetencer eller kravene til at få løst en specifik opgave. For at gøre det lettest muligt for både kunder og leverandører har SKI udviklet et digitalt værktøj, der understøtter hele indkøbsprocessen: SKI-tool. Den digitale platform hjælper med automatisk generering af udbudsmaterialet ud fra en spørgeramme. Her kan man både vælge mellem SKI’s krav og tilføje egne krav og opgavebeskrivelser. Den digitale platform gør det også muligt at afholde markedsdialog med leverandørerne.
Er du i tvivl om, hvordan du opretter et indkøb på SKI 02.14? På SKI’s hjemmeside kan du se en udførlig gennemgang af, hvordan du gør brug af aftalen. Bliv klogere på selve aftalen og fremgangsmåden for indkøb her.