Supportydelser

Vi tilbyder flere former for support i forbindelse med anvendelsen af digitale løsninger fra Dafolo herunder moduler, komponenter og webklienter. Vi har en supportafdeling bestående af dygtige, kompetente og servicemindede medarbejdere, som altid sidder klar til at hjælpe med vejledning, teknisk support, undervisning eller andre udfordringer i forhold til anvendelse af vores kunders digitale løsninger.  

Teknisk support 

Vi yder teknisk support til vores kunder blandt andet i form af overvågning, der sikrer en stabil drift af den platform, du anvender og implementering af nye releases, så du får glæde af de nyeste funktionaliteter for den løsning, du anvender. Derudover leverer vi support, der afhjælper fejl eller guider dig i forhold til håndtering af dine daglige arbejdsgange i løsningen. Vores erfarne team har stor viden inden for en bred vifte af løsninger og kan også hjælpe, hvis du oplever udfordringer med f.eks. Digital Post, mailbehandling, ESDH-systemer og journalisering.  

Undervisning

Har du og dine kollegaer brug for undervisning i opsætning af regler eller integrationer i jeres løsning? Vi tilbyder både fysiske og online workshops eller kurser, der skræddersyes til jeres aktuelle udfordringer eller giver jer indsigt i mulighederne ifm. implementering af nye integrationer.

Vejledning og sparring

Det er vores mission at inspirere og bidrage til digitalisering af det offentlige Danmark gennem faglig indsigt, udsyn og dialog i øjenhøjde. Det betyder, at vi altid har fokus på, at digitalisering skal gøre en positiv forskel og fungere i praksis. Vi tilbyder derfor rådgivning og sparring i forhold til videreudvikling af løsninger, der understøtter jeres kerneopgaver. Hvis du har specielle ønsker eller behov, kan vores dygtige team hjælpe dig med at gøre ønskerne konkrete og udarbejde mulige løsningsforslag.  

Support-partner for Brugerklubben SBSYS

Som samarbejdspartner og leverandør for Brugerklubben har vi bidraget til udvikling, support og driftunderstøttelse af integrationsplatformen SBSIP siden 2015. Vi anvender vores indsigter fra support-funktionen i dialogen med Brugerklubbens sekretariat om løbende forbedring og udvikling af servicen overfor medlemmerne. Læs mere om vores samarbejde med Brugerklubben her.

Har du brug for support?

Vores supportteam sidder klar til at hjælpe dig, hvis du oplever udfordringer med vores løsninger. Kontakt os her.

Vil du vide mere?

Hvad har du på hjerte?

 

 

*
*
*
*
*
Send!

Vi vender tilbage med et svar så hurtigt, vi kan!

Mange tak for din besked. 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få gratis viden og nyheder direkte i din indbakke. Vi lover, du bliver inspireret.

Vælg dit interesseområde